fbpx

CERERE DE ACCES ELECTRONIC LA DOSAR

ȘI TU  POTI CONSULTA ONLINE UN DOSAR ÎN CARE EȘTI PARTE!

Ce este dosarul electronic?

Dosarul electronic este o aplicație prin intermediul căreia puteți vizualiza și descărca documentele încărcate in baza de date a instanței, create in cadrul acesteia sau primite la dosarul unei cauze.

Care sunt pașii pentru a accesa dosarul electronic?

1. Completați cu datele necesare (atât adresa de e-mail cât și numărul de telefon mobil sunt necesare pentru obținerea accesului la dosarul electronic) şi înaintați instanței de judecată cererea de acces la dosarul electronic.

2. Cererea de acces la dosarul electronic se poate depune la registratura instanței/secției unde este deja înregistrat dosarul, se poate transmite prin posta la adresa instantei sau se poate trimite electronic la adresa de e-mail a registraturii judecatoriei, adresa care se regaseste dupa ce alegeti din lista de instante,  judecatoria, tribunalul sau curtea de apel pe rolul careia este inregistrat dosarul, la rubrica de contact. 

3. Dupa ce veti primi accesul la dosar vi se va trimite un e-mail in care veti fi informat asupra acestuia iar in text veti regasi un link care va va duce direct catre pagina de logare sau, daca nu primiti, puteti cauta in spatiul online dupa expresia ,,acces dosar electronic judecatoria/tribunalul/curtea de apel……….(scrieti instanta care va intereseaza).

4. Dupa ce veti accesa link-ul vi se va deschide o pagina in care va fi necesar sa introduceti adresa de e-mail pe care ati indicat-o in cererea de acces electronic si sa selectati instanta in cadrul careia doriti sa accesati dosarul si apasati butonul autentifica.

5. Veti primi un e-mail sau SMS in care vi se va comunica un cod format din 6 cifre.

6. Introduceti codul primit dupa care apasati butonul de validare.

7.  Se va deschide dosarul la care ati solicitat accesul electronic iar pentru a vedea documentele scanate din acesta trebuie sa mai apasati butonul albastru de acceseaza.

8. Se va deschide dosarul la care ati solicitat accesul electronic iar pentru a vedea documentele scanate din acesta trebuie sa mai apasati butonul albastru de acceseaza

9. Se vor deschide actele dosarului si le puteti vedea pe fiecare in parte apasand botonul descarca:

Asistență-Avocat: Cum va putem ajuta?

Avocatii asistenta-avocat.ro va pot ajuta cu orice problemă juridică!

 

Pentru a va putea ajuta, va trebui, mai intai, sa discutam despre problema dvs. Va oferim consultanta juridica gratuita prin telefon sau online, deci, primul pas este acela de a ne contacta. Puteti sa ne apelati la 0733 774 119 sau sa ne scrieti la contact@asistenta-avocat.ro

De asemenea, puteti completa formularul de la finalul acestui articol si un avocat cu experienta va va contacta in maximum 24h pentru a discuta cu dvs. O data ce am discutat despre problema dvs. si am incehaiat contractul de asistenta juridica, vom acționa în  solutionarea situației dvs. juridice! Contacta-ti-ne acum!

Dosarul electronic este o aplicație prin intermediul căreia puteți vizualiza și descărca documentele încărcate in baza de date a instanței, create in cadrul acesteia sau primite la dosarul unei cauze.

Dosarul electronic este o aplicație prin intermediul căreia puteți vizualiza și descărca documentele încărcate in baza de date a instanței, create in cadrul acesteia sau primite la dosarul unei cauze.

Post Views: 265